Specialiąja pedagoge progimnazijoje dirba
126 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės |
Darbo |
Kontaktinės |
Pietų |
Nekontaktinės valandos |
Pirmadienis |
8.00–12.00 |
10.00–12.00 |
|
8.00–10.00 |
Antradienis |
8.00–17.30 |
9.00–11.30 12.00–13.30 |
11.30–12.00 |
8.00 – 9.00 13.30–17.30 |
Trečiadienis |
8.00–17.30 |
9.00–11.30 12.00–15.30 |
11.30–12.00 |
8.00–9.00 15.30–17.30 |
Ketvirtadienis |
8.00–12.30 13.30–17.30 |
9.00–11.00 13.30–14.30 |
12.00– 12.30 |
8.00–9.00 11.00–12.00 14.30–16.30 |
Penktadienis |
8.00–11.00 12.30–13.30 14.30–16.30 |
9.00–11.00 12.30–13.30 |
12.00– 12.30 |
8.00–9.00 14.30–16.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 616 86305
Apie specialųjį pedagogą
Specialusis pedagogas – tai specialistas, teikiantis pagalbą vaikams, turintiems įvairių ugdymo, mokymosi ar elgesio sunkumų. Specialusis pedagogas dirba su mokiniais, kuriems reikia individualizuotos pagalbos, siekiant užtikrinti jų sėkmingą integraciją į bendrojo ugdymo sistemą. Tai apima pagalbą vaikams, turintiems intelekto, kalbos, motorikos ar emocinių sunkumų, taip pat vaikams, kuriems nustatyti autizmo spektro sutrikimai ar kiti specialieji poreikiai.
Pagrindinės specialiojo pedagogo paslaugos
- Individualizuotas ugdymas – Specialusis pedagogas rengia individualius ugdymo planus vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių. Jis prisitaiko prie mokinio gebėjimų ir poreikių, kad užtikrintų efektyvų mokymąsi.
- Kalbos ir komunikacijos pagalba – Specialusis pedagogas dirba su vaikais, turinčiais kalbos ar komunikacijos sunkumų. Tai apima kalbos lavinimo užsiėmimus, skirtus gerinti vaiko gebėjimą suprasti ir perduoti informaciją, tiek žodžiu, tiek raštu.
- Elgesio korekcija – Specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems elgesio sutrikimų, suvaldyti impulsus, elgesio problemas ir ugdyti socialinius įgūdžius, kurie reikalingi sėkmingam bendravimui su bendraamžiais ir suaugusiaisiais.
- Socialinių įgūdžių ugdymas – Specialusis pedagogas dirba su vaikais, turinčiais sunkumų socializuojantis, siekdamas pagerinti jų gebėjimus bendrauti su bendraamžiais, kurti ir palaikyti draugystes, spręsti konfliktus ir elgtis pagal visuomenės normas.
- Mokymosi strategijų taikymas – Specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems mokymosi sutrikimų (pvz., disleksija, diskalkulija), rasti veiksmingas mokymosi strategijas, kurios leistų geriau įsisavinti informaciją ir pasiekti mokymosi tikslus.
- Kognityvinių ir motorinių įgūdžių lavinimas – Specialusis pedagogas gali dirbti su vaikais, turinčiais sunkumų su motorika arba kognityviniais gebėjimais (pvz., atmintimi, dėmesio koncentracija), taikydamas įvairias lavinimo ir ugdymo metodikas.
- Tėvų konsultavimas ir bendradarbiavimas – Specialusis pedagogas bendradarbiauja su tėvais, siekdamas užtikrinti, kad vaikai gautų reikiamą pagalbą tiek namuose, tiek mokykloje. Jis gali suteikti patarimus dėl elgesio valdymo, mokymosi metodų ir kitų vaikų ugdymo aspektų.
- Individualios ir grupinės terapijos – Kai kuriems vaikams specialusis pedagogas gali taikyti terapines metodikas, skirtas jų emocinei ir psichologinei būklei gerinti, padėti spręsti įvairias vidines problemas, kurios gali trukdyti mokytis ar socializuotis.
- Pagalba integruojant į bendrojo ugdymo sistemą – Specialusis pedagogas padeda vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, sėkmingai integruotis į bendrojo ugdymo mokyklas, užtikrindamas, kad jie gautų reikalingą pagalbą ir būtų įtraukti į bendras mokymo veiklas.
Specialiojo pedagogo tikslas – padėti vaikams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių, pasiekti aukštus mokymosi ir socialinės integracijos rezultatus, užtikrinant jų teisę į kokybišką ir individualizuotą švietimą. Specialusis pedagogas ne tik ugdo vaikus, bet ir prisideda prie jų savivertės stiprinimo bei sėkmingos integracijos į visuomenę.
Specialiojo pedagogo funkcijos
- Specialiosios pedagoginės pagalbos tikslas – užtikrinti specialiųjų poreikių turinčio mokinio ugdymo(si) veiksmingumą, atlieka mokinių pedagoginį vertinimą, nustato mokinių žinių, mokėjimų, įgūdžių, gebėjimų lygį ir jų atitikimą ugdymo programoms.
- Nustato mokinių specialiuosius ugdymosi poreikius; vertina specialiųjų ugdymosi poreikių turinčio mokinio pažangą.