PRAŠYTI PAGALBOS NĖRA GĖDA
Svarbiausias socialinės pedagogės uždavinys - būti progimnazijoje konsultantu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais.
Socialine pedagoge progimnazijoje dirba
112 kabinetas
Darbo laikas
Savaitės diena |
Tiesioginio darbo |
Pietų |
Netiesioginio |
Pirmadienis |
8.00–12.00 12.30–15.00 |
12.00–12.30 |
15.00–19.15 |
Antradienis |
8.00–12.00 12.30–15.00 |
12.00–12.30 |
15.00–19.15 |
Trečiadienis |
8.00–12.00 12.30–15.00 |
12.00–12.30 |
15.00–19.15 |
Ketvirtadienis |
8.00–12.00 12.30–15.00 |
12.00–12.30 |
15.00–19.15 |
Penktadienis |
8.00–12.00 12.30–14.54 |
12.00–12.30 |
14.54–19.30 |
Iš viso: |
32 val. 24 min |
2 val. 30 min. |
21 val. 36 min |
* Tiesioginis darbas su švietimo pagalbos gavėjais - mokinių, tėvų (globėjų, rūpintojų), pedagogų, klasės auklėtojų ir kitų specialistų konsultavimas mokykloje, individualus darbas su mokiniais.
** Netiesioginis darbas su švietimo pagalbos gavėjais - veikloms planuoti ir joms pasirengti, mokinių lankymas namuose pagal poreikį, organizacinis darbas, dokumentacijos tvarkymas, savišvieta.
Kontaktai
Mobilusis +370 620 71459
Apie socialinį pedagogą
Socialinis pedagogas – tai specialistas, dirbantis su vaikais, paaugliais ir šeimomis, siekiantis užtikrinti jų socialinę ir emocinę gerovę, padėti spręsti problemas, susijusias su elgesiu, socializacija, mokymosi sunkumais ir šeimos situacijomis. Socialinis pedagogas teikia įvairias paslaugas ir pagalbą, siekiant užtikrinti, kad vaikai ir paaugliai galėtų sėkmingai prisitaikyti mokyklos ir visuomenės aplinkoje.
Pagrindinės socialinio pedagogo paslaugos:
- Konsultavimas ir emocinė parama – Socialinis pedagogas teikia individualias ar grupines konsultacijas, padedamas spręsti vaikų ir paauglių emocines problemas, tokias kaip stresas, nerimas, pyktis ar liūdesys. Padeda mokiniams valdyti emocijas ir stiprinti psichologinę gerovę.
- Socialinių įgūdžių ugdymas – Socialinis pedagogas organizuoja veiklas ir programas, skirtas mokyti vaikus ir paauglius bendrauti, spręsti konfliktus, dirbti komandoje ir prisitaikyti prie įvairių socialinių situacijų.
- Prevencinė veikla – Socialinis pedagogas vykdo prevencines programas, siekiančias užkirsti kelią mokyklos nesėkmėms, priklausomybėms, patyčioms ir kitoms problemoms. Tai gali apimti įvairias paskaitas, užsiėmimus ar grupines diskusijas.
- Pagalba mokykloje – Socialinis pedagogas padeda vaikams ir paaugliams įveikti mokymosi sunkumus, bendradarbiaudamas su mokytojais ir tėvais. Jis gali padėti spręsti problemas, susijusias su elgesiu, mokymosi motyvacija ar akademiniais pasiekimais.
- Tėvų ir šeimos konsultavimas – Socialinis pedagogas bendradarbiauja su tėvais, padėdamas spręsti šeimos problemas, suteikdamas praktinių patarimų, kaip pagerinti vaikų elgesį ir bendravimą šeimoje. Taip pat padeda spręsti sunkumus, susijusius su auklėjimu.
- Krizės intervencija – Socialinis pedagogas teikia pagalbą vaikams ir paaugliams, patiriantiems krizines situacijas, pavyzdžiui, skyrybas, netektis, patyčias ar smurtą. Teikia emocinę paramą ir padeda įveikti sunkias gyvenimo situacijas.
- Integracija į visuomenę – Socialinis pedagogas padeda vaikams ir paaugliams integruotis į bendruomenę ir ugdyti sveikus socialinius įgūdžius, kurie padėtų geriau prisitaikyti ir jaustis saugiai tiek mokykloje, tiek visuomenėje.
Socialinio pedagogo tikslas – padėti vaikams, paaugliams ir jų šeimoms spręsti problemas, susijusias su socialiniu ir emociniu vystymusi, kad jie galėtų sėkmingai gyventi ir vystytis tiek mokykloje, tiek visuomenėje.
Socialinio pedagogo funkcijos
- Šviečia moksleivius, tėvus, pedagogus vaiko teisių apsaugos, teisės pažeidimų, mokyklos nelankymo, narkotinių ir psichotropinių medžiagų vartojimo, ŽIV/AIDS, prekybos žmonėmis, smurto ir nusikalstamumo prevenciniais klausimais.
- Teikia socialinę pagalbą vaikams, turintiems elgesio ir mokymosi problemų.
- Per įdomią vaikams veiklą vysto vidinius vaikų resursus, kurie padėtų atsispirti žalingiems įpročiams.
- Ugdo moksleivių toleranciją kitų žmonių atžvilgiu.
- Skatina mokinius laikytis įstatymų.
- Plėtotoja darbą su šeima, ugdo atsakomybės jausmą už vaikų auklėjimą, stiprina tėvų ir mokyklos bendradarbiavimą.